Playlist

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Prolog ..

Prolog ..


Pewna dziewczyna .. 
Pewien chłopak ..
Dwa życia ..
Jedno jej ..
Drugie jego ..
Dwie historie ..
Dwa różne światy ..
Dwie odległe półkule ..
Jedna jest gwiazdą .. 
Druga ma normalne życie ..
Ale łączy ich jedno ..
Te same zainteresowania ..
Miłość do swoich zajęć ..
Jedna pasja ..
Taniec , muzyka , śpiew ..
Przede wszystkim ..
łączą ich marzenia ..
Dążenie do nich ..
Niespodzianka .. Odpowiedź .. Obserwacja .. 
Z jednej strony nacisk .. 
Wywierana presja ..
Z drugiej ..
Spokojnie normalne życie ..
Jak każdego nastolatka ..
Mogłoby się wydawać ..
Że każdy ma spokojne życie ..
Ma swoją prywatność ..
On tego nie ma ..
Dzieciństwo .. sława .. rozpoznawalność ..
Jej historia w ogóle nie podobna do jego ..
Jego historia ..
Zupełnie inna ..
Spełnienie marzeń ..
A co za tym idzie ..
Utrata wolności ..
Utrata prywatności ..
Nawet utrata szczerości ..
Wyrzeczenie się tego ..
Ludzie uważają że gwiazda nigdy nie będzie miała prywatnego życia ..
Decydując się na sławę ..
Musisz być w pełni świadomym tego .. 
Na co się godzisz ..
Godząc się na to .. 
Musisz wiedzieć jakie są tego konsekwencje ..
Chcąc być sławnym ..
Musisz przygotować się na obelgi kierowane pod Twoim adresem ..
Wyzwiska .. plotki ..
Którymi media karmią ludzi ..
I mimo że tak nie jest .. ludzie w to wierzą ..
Ty wiesz jaka jest prawda ..
Ale oni za wszelką cenę będą chcieli Cię zniszczyć ..
Decydując się na sławę ..
Nie masz możliwości do utrzymania własnego prywatnego życia ..
Decydując się na sławę ..
Musisz być na to przygotowany .. 
Musisz być silny psychicznie ..
Jak i fizycznie ..
Nie możesz dać się sprowokować ..
Bo przez utratę kontroli ..
Mogą Cię zniszczyć ..
Przestrzeni o której wiesz tylko Ty ..
Mają rację ..
Nie jesteś w stanie być przy każdym ..
Nie ciałem .. 
Lecz duchem ..
Myślami ..
Sercem ..
Co się stanie ..
Gdy ich myśli nie będą chciały dać im spokoju ..
Gdy spojrzą sobie w oczy ..
Czy spełnią swoje marzenia .?
Co się stanie gdy postawią mu ultimatum .?
Co się stanie gdy na siebie wpadną .?
Co się stanie gdy po prostu się spotkają .?
Po spotkaniu .. 
Zakochają się .?
Czy może znienawidzą się .?
Te wszystkie pytania są bez odpowiedzi .. 
Dwie historie .. dwa światy .. czy da im się połączyć je w jedność .?
Na te pytanie też nie ma odpowiedzi ..
A przede wszystkim pozostaje pytanie ..
Czy w ogóle do tego dojdzie .? 
Odpowiedzi na te pytania .. 
Pojawią się ..
Już nie bawem ..

----------------------

Od autorki : Hey kochani witam z prologiem .! Jak się podoba .? 
Proszę zostawcie po sobie ślad .!
Jeśli podoba Ci się ten blog .. Proszę dodaj do obserwowanych .!!

COMMENT = NEXT .!


Nie sprawdzałam błędów .!

~ Weronika Bieber .. <3

3 komentarze:

  1. Kochanie <33333333333333333
    Ten prolog.. nie dość że długi... to jeszcze zarąbiści wciągający i cudowny<333333333333333

    Tak się cieszę że jest 3 <33333333333333333333
    Mam nadzieje że wybacz mi to że rzadko komentuje....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo wiem..
    jest mi strasznie głupio...
    Bo Ty się tak starasz a ja miałam być zawsze .... a nie komentuje... :c



    Przepraszam....
    ;CCCCCC

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurwa :o
    jprdl, popłakałam się! *o* ten prolog jest taki... piękny <3
    Można by wypisywać wiele słów, ale po co? skoro jedno słowo, przewyższa wszystkie inne? tym słowem jest: IDEALNY <3
    Kocham to, już, dopiero <3 Kurde, miałam łzy w oczach jak to czytałam :')
    Nie mogę się doczekać pierwszych rozdziałów! <3
    i jeszcze to tło... ryczę normalnie :') <333
    To jest mega! i ty, kuźwa, mówisz, że nie umiesz pisać?! ja bym nigdy w życiu takiego prologu nie napisała! no normalnie, jakby to powiedziała moja przyjaciółka, rewelka! :D
    Zawsze mnie zastanawiało to, dlaczego zawsze piszesz dwie ".." kropki xD
    odpowiesz na to, nurtujące mnie pytanie? :D
    Czekam na rozdział i... Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń