Playlist

wtorek, 28 stycznia 2014

Rozdział 1 ..

Rozdział 1 ..

Jej życie .. 

Niby normalne ..
Normalna dziewczyna ..
Pragnąca spełnić swoje marzenia ..
Jak każdy człowiek ..
Każdy nastolatek ..
Dąży do nich ..
Marzy ..
Przecież jest normalna .. 
Więc ma prawo do marzeń ..
Jego życie ..
Zupełnie inne ..
Z normalnego nastolatka z marzeniami stał się weteranem światowych scen ..
Stał się gwiazdą ..
Nie ma zwykłego życia ..
Nie którym wydaje się że je ma ..
Ale nie widzą jak się mylą ..
Chcąc być gwiazdą ..
Musisz dążyć do perfekcji ..
Musisz starać się ze wszystkich sił ..
By nie popełnić błędu ..
Nawet najmniejszego ..
Bo nawet z tego najmniejszego ..
Zrobi się chaos ..
Zamieszanie .. Niezrozumienie .. Plotki ..
Plotki które mogą Cię zniszczyć ..
Nie daj się sprowokować ..
Oni za wszelką cenę chcą zrujnować Ci życie .. karierę ..
Chcą Cię usunąć ..
Nie dają Ci prywatności .. 
To ich praca ..
I choć nie wiadomo jakbyś starał się zrozumieć ..
Nie jesteś w stanie ..
Zdjęcia .. błyski .. blask fleszy .. artykuły .. plotki .. awantury .. media .. kłamstwo .. 
I tak w kółko ..
Myślisz ..
Dlaczego Ci to robią ..
Ale nie znasz odpowiedzi ..
Nurtuje Cię wiele pytań ..
Na które odpowiada Ci głucha cisza ..
Coraz częściej nachodzą Cię myśli ..
Które za wszelką cenę chcesz od siebie odpędzić ..
Nie które plotki .. mogą zaboleć .. tak mocno ..
Że i tak wiesz .. że gdy powiesz prawdę ..
Oni to odwrócą .. i wszystko będzie przeciwko Tobie ..
Plotki .. kłamstwa .. nienawiść .. załamanie .. depresja ..
Coraz to głupsze myśli ..
Jedna plotka .. potrafi zniszczyć wszystko ..
Ona ma normalne życie .. szkoła .. dom .. przyjaciele .. znajomi .. Zero plotek w mediach .. z których musiałaby się tłumaczyć ..
On .. studio .. treningi .. przygotowania .. koncerty .. inne miasto .. studio .. i tak w kółko .. nawet jak bardzo by się nie starał .. Jak bardzo by mu nie zależało .. To dadzą spokój .. na chwilę .. by znaleźć coś innego .. 
Czy dopiero gdy zapracowałby się na śmierć .. 
Ludzie by go docenili .?
Gdy nie będzie wiedział co zrobić .. 
Pomoże mu .?
Czy odwróci się .?
Odbierając możliwość uratowania .. ocalenia ..?
Co się stanie gdy z normalnej nastolatki ..
Stanie się rozpoznawalną wschodzącą gwiazdą .?
Tutaj zaczyna się ich historia ..
Tutaj zobaczysz jej życie .. niby normalne ..
Tutaj zobaczysz jego życie .. życie gwiazdy ..
Ich drogi się złączą ..
Ale co z tego wyjdzie ..
Nikt nie zna odpowiedzi ..
Radość .. smutek .. podekscytowanie .. nienawiść .. miłość .. gorycz .. ból .. szczęście ..
Jaka będzie ich kolej .. które nastąpi jako pierwsze .?
Czy będą dla siebie ratunkiem .?

**

Melinda P.O.V



Ten dzień był zwykły jak zawsze ..
Rano obudziłam się o 6;35 by móc ze spokojem się ogarnąć ..
Wstałam i poszłam w kierunku mojej garderoby ..
Co dzień rano mam ten sam problem ..
W co ja mam się ubrać ..
Niby mam ciuchy ale nigdy nie potrafię wybrać ..
Zapomniałabym wspomnieć że wczoraj nocowała u mnie Perrie ..
Wzięłam zestaw do rąk i skierowałam się w stronę łóżka .. 
Ubranie położyłam na fotelu ..
~ Perrie wstawaj musisz mi pomóc ..
~ Już ..
Zaczęła wstawać ..
Ale robiła to tak powolnie .. że postanowiłam jej pomóc ..
Wstałam podeszłam do okna ..
Odsłoniłam zasłonięte rolety ..
Po czym szybkim ruchem zdjęłam z niej kołdrę wystawiając na piękne promienie słoneczne ..
~ W czym mam Ci pomóc .?
~ Może być na dziś ..?
Pokazałam dłonią na ubrania leżące na krześle obok niej ..
~ Jasne .. Wybierzesz też coś dla mnie .?
~ Ten zestaw co Ci się podobał co wczoraj przeryłaś mi całą garderobę .?
~ No właśnie o ten mi chodzi ..
~ Możesz go wziąść i tak go nie noszę .. To jest nówka nie śmigana ..
~ Dzięki kochanie ..
~ Spoko ..
Podeszłam powoli do krzesła biorąc z niego ciuchy poszłam do garderoby wyjęłam zestaw dla Perrie i rzuciłam go jej ..
~ Ale ja za to pierwsza rezerwuję łazienkę .!
~ No eeyy ..
~ Przecież masz jeszcze drugą na korytarzu i trzecią i ..
~ Dobra .. Wiem .. Ale chciałam tu w pokoju ..
~ Albo czekasz albo idziesz tam .
~ Poczekam ..
Weszłam pod prysznic puszczając zimną wodę .. zawsze mnie rano budzi ..
Umyta i wysuszona ubrałam bieliznę na to strój który wcześniej wybrałam ..





Nałożyłam delikatną warstwę fluidu o kolorze skóry potem zrobiłam delikatne kreski eyeliner'em i nałożyłam błyszczyk na usta ..
Włosy wyprostowałam .. i zostawiłam rozpuszczone ..


Wyszłam gotowa z toalety a zaraz po mnie weszła Perrie ..

Chwyciłam laptopa odpaliłam go i weszłam na facebook'a nic nowego się nie działo ..
Postanowiłam wejść na Twitter'a ..
Poczytałam najnowsze Tweet'y ..
Nowy tweet Zayn'a ..
~ Perrie .!
~ Chwila .!
~ Zayn napisał że ma dla Ciebie niespodziankę .!
~ Jaką .?
~ Wyjdź to pogadamy ..
Momentalnie znalazła się obok mnie ubrana w to :



~ O co mu chodzi ..
~ Nie wiem .. zadzwoń do niego to się dowiesz ..
~ Kiedy go dodał .?
~ Jakieś 10 minut temu ..
~ Zadzwonię do niego ..
~ Jasne ..
Czytałam dalej .. aż natrafiłam .. na tweet'a Justina ..

'' Już nie długo koniec trasy .. Kocham was najmocniej na świecie Beliebers .! Dziękuję że ze mną jesteście bez was nie byłoby mnie dzisiaj .! Mam nadzieję że mnie również nie opuścicie.. Planuję pewną niespodziankę dla was .. Mam nadzieję że się ucieszycie .! ''

Spojrzałam na godzinę o której go dodał .. 
3 minuty temu ..
Postanowiła skomentować .. 
Wdusiłam .. '' odpowiedz '' ..
I zaczęłam pisać ..

'' My Ciebie też kochamy .! Prawdziwi nigdy Cię nie opuszczą .! ( wybacz że podważę .. ale tutaj .. Never Say Never .. nie wchodzi w grę .. ) Nas przynajmniej mnie cieszy to gdy widzę Cię szczęśliwego ze szczerym uśmiechem .. bo swoim uśmiechem potrafisz zarazić.. bynajmniej mnie .. " BEA4E " ''

Wcisnęłam enter .. poszło ..
Odświeżyłam stronkę .. I zauważyłam że mojego tweet'a wiele osób podało dalej .. Podpisując ..
'' Ona ma rację .! '' , '' Przynajmniej jedna normalna która nie leci na niego tylko za klatę .. kocham Cię .! '' , '' Mądre słowa .! '' ..
Jeszcze inne .. 
Uśmiechnęłam się na samą myśl że ludzie tak miło myślą o mnie ..
Wylogowałam się ..
Wyłączyłam laptopa ..
Wzięłam torbę klucze i komórkę ..
Do końca szkoły zostały 4 tygodnie .. jeszcze miesiąc i wole .. Koniec ..
Uśmiechnęłam się na samą myśl ..
Po drodze pożegnałyśmy się z naszą mamą .. Tak moja jest jej i jej mama jest moją mamą .. one są naszymi mamami .. 
Wsiadłyśmy do auta i kierowałyśmy się w stronę liceum ..




Justin P.O.V



Rano obudziłem się odświeżyłem .. I wszedłem na Twittera ..
Obserwujących mi przybywa .. już mam 49,1 mln ..
Ciekawiło mnie ile z tych wszystkich milionów to prawdziwi Beliebers ..
Postanowiłem że zrobię im pewną niespodziankę ..
A dopiero później oznajmię to Scoot'owi ..
Napisałem tweet'a o takiej treści ..

'' Już nie długo koniec trasy .. Kocham was najmocniej na świecie Beliebers .! Dziękuję że ze mną jesteście bez was nie byłoby mnie dzisiaj .! Mam nadzieję że mnie również nie opuścicie.. Planuję pewną niespodziankę dla was .. Mam nadzieję że się ucieszycie .! ''

Po kilku sekundach został podawany dalej ..
Postanowiłem poczytać tweet'y Beliebers do mnie ..
Minęło chyba pięć minut .. i zauważyłem że ktoś odpowiedział na mojego tweet'a ..
Zacząłem czytać ..

'' My Ciebie też kochamy .! Prawdziwi nigdy Cię nie opuszczą .! ( wybacz że podważę .. ale tutaj .. Never Say Never .. nie wchodzi w grę .. ) Nas przynajmniej mnie cieszy to gdy widzę Cię szczęśliwego ze szczerym uśmiechem .. bo swoim uśmiechem potrafisz zarazić.. bynajmniej mnie .. " BEA4E " ''

Cieszę się że są tacy jak ona .. 
Swoją drogą .. fajną ma nazwę .. 
Ale jest pewnie jedną z tych cholernie świrniętych napalonych Beliebers które jak mnie widzą .. to nie powiem co robią ..

Melinda Hope-Bieber .

Nadusiłem na ikonkę .. by ujrzeć jej zdjęcie jak wygląda ..
Ucieszyłem się gdy na avatarze nie ujrzałem siebie a piękną brunetkę o karmelowych oczach ..
To jest jakiś postęp .. może nie jest tak napalona ..?
Nie wiem ..



Nadusiłem follow .. Zacząłem ją obserwować .. 
I napisałem kolejnego tweet'a ..

'' Cieszę się że są tacy ludzie .! Właśnie sprawiłaś że po raz pierwszy się dziś uśmiechnąłem .. Dziękuję .''

Po czym wylogowałem się z Twitter'a ..
I poszedłem na śniadanie ..
Ciekawiło mnie jedno .. skąd jest i jaka będzie jej reakcja gdy zauważy że ją obserwuję .. 
Po śniadaniu poszedłem do pokoju wziąć torbę z ciuchami na próbę ..
Wziąłem kluczyki zamykając pokój wsiadłem do auta i w ciągu 10 minut bylem już pod budynkiem ..
Wszedłem do środka ..
Przywitałem się z Gracy .. pracownicą .. mila sympatyczna kobieta ..
Skierowałem się do '' przebieralni '' i szybkim krokiem wszedłem na salę ..
~ Hey wszystkim .!
Przywitałem się ..
~ Siemasz Bieber ..
~ Justin ja Cię kiedyś zabiję za te spóźnianie ..
Spojrzałem na telefon .. 8;05 ..
Szlag.. 
~ Tylko pięć minut .. Dobra bierzemy się do roboty .. im dłużej gadamy tym więcej tracimy czasu ..
Rzuciłem torbę w kąt ..
Stanąłem na środku przed lustrami ..
Zaczęliśmy tańczyć ..
A ja szybko o tym zapomniałem oddając się w wir mojej pasji .. czegoś czego kocham ...
Tańczyliśmy i ćwiczyliśmy układy .. świetnie się przy tym bawiąc i czasem wygłupiając .. jak to ja i mój team .. 
~ Dobra na dziś koniec .. Świetna robota .. Widzimy się jutro o tej samej porze ..
~ A my Justin .. za 20 minut w studiu ..
Powiedział do mnie Scoot ..
~ Jasne ..
Wziąłem torbę przebrałem się i ruszyłem do studia ..
Tam .. zapomniałem o wszystkim ..
Tam znajduje się część mnie .. Moje życie .. Tam znajduję się ja .. Wszystko przestaje istnieć.. Liczę się tylko ja kartka i ołówek ..

-------------

Od autorki : Jest i pierwszy .! Dziękuję wam za te wszystkie miłe słowa .! Pod prologiem .! Nie uważam aby był jakiś rewelacyjny .. ale najgorszy chyba też nie jest ..  Nie wstydzę się moich pierwszych postów bo od czegoś trzeba zacząć i nigdy na początku nic się nie dzieje .. Ale skoro blog ma być dobry .. Nie można od razu rozwijać sytuacji .. Mam nadzieję że się podoba .. PROSZĘ O KOMENTARZ JEŚLI PRZECZYTAŁEŚ/ŁAŚ .!
To wiele znaczy .!

Jeśli blog Ci się podoba .. Dodaj do obserwowanych .!


KONTAKT ZE MNĄ ---->  Ask .!


Nie sprawdziłam błędów .!


COMMENT = NEXT .!


~ Weronika Bieber .. <3

4 komentarze:

  1. o kuźwa! ale bomba! :o :D
    jeju zaczyna się mega ciekawie ^^ i jeszcze ten tweet *o*
    Kocham normalnie! <3 heh ^^ :3 ale mam zaciesz :D ehh :p
    Nie wiem jak innym, ale mnie się podoba jak cholera! ;3
    Kurde, kiedy będzie następny? *o*
    nie popędzam, bo wiem, że to wcale nie motywuje :D xD ale fajnie by było gdybyś w miarę szybko dodała, bo umrę z ciekawości co będzie dalej :p
    Ideał *o*
    Czekam na następny i... Kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o Jezu.. Zajebisty pomysł na bloga, dziewczyno!
    On jest fantastyczny! :))
    Ciekawa jestem, jak zareaguje, gdy zobaczy, że Justin ją followuje hihihiihihii :D
    Ja to bym się zesikała, hahahaha :D
    Ciekawe, co będzie dalej..
    Podziwiam Cię cholernie! CZEKAM NA NN! <3
    ~ Drew.
    thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nówka nie śmigana <---
    Jakby to ująć ... loffciam Cię za to xD


    Boski rozdział <3<3
    Lecę na 2 :***

    Anana

    OdpowiedzUsuń