Playlist

czwartek, 30 stycznia 2014

Rozdział 3 ..

Rozdział 3 ..


Melinda P.O.V



Zaśmiałam się ..
~ Z mądrej głupoty .. muszę to zapamiętać .
~ To było celowe baranie ..
~ Hope i Mahone do klasy .!
Wydarła się nauczycielka ..
~ Znowu przez Ciebie się spóźnimy .!
Uderzyłam go i dostał sójką w ramię ..
Weszliśmy do sali ja usiadłam z Perrie w naszej ostatniej ławce przy oknie a Austin za nami z Jake'iem ..
~ Słuchajcie ..
Powiedziała łagodniej Ronds ..
~ Mam dla was niespodziankę .. Jak i dla całej szkoły ..
Uśmiechnęła się do nas .. czym mnie zdenerwowała zamiast przejść do konkretów ona się uśmiecha .. 
~ Dyrektor postanowił zrobić wam małą niespodziankę ..
~ Może pani wreszcie powiedzieć jaką .?
Odezwałam się zirytowanym głosem ..
~ Mel spokojnie ..
~ To niech pani to wreszcie z siebie wydusi no ..
~ Więc dyrektor jak już mówiłam chcę zrobić na wasze wyjście z liceum taki koncercik .. I na waszym pożegnaniu pojawi się pewna gwiazda która kończy wtedy trasę ..
I już skojarzyłam fakty ..
~ Na prawdę .? 
Spytałam z nie dowierzaniem .. równocześnie z kilkoma dziewczynami z klasy .. Które chyba też to pojęły ..
Ona się tylko na to zaśmiała ..
~ Rozumiem że wy już wiecie .?
~ Ja mam nie wiedzieć .? Poprawka .. My mamy nie wiedzieć .?
Zapytałam .. jakby to była najoczywistsza rzecz na świecie ..
~ Dobrze dziewczyny .. Melinda .. Może powiesz to za mnie .?
~ Jasne .. nie będę owijać w bawełnę .. Na zakończeniu naszej przygody w liceum .. Wystąpi JB ..
Uśmiechnęłam się dumnie .. bo nie dość że krótko .. to ładnie ..
~ Na serio Bieber w naszej szkole .?
~ Tak .. 
~ Boże .. I już reputacja liceum zejdzie na psy ..
Powiedział jakiś kretyn z klasy ..
~ Przymknij dzióbek bo jedno słowo więcej a możesz mieć taką niespodziankę że już tej swojej nie wyparzonej mordki na temat Justina nie otworzysz .!
Powiedziałam najsłodziej ja mogłam ..
~ Hahha .. nie rozśmieszaj mnie dziewczyno .. Mimo że należysz do pięknych .. to niestety głupich .. Bieber jest zwykłym pedałkiem który wygląda jak ciota ..
~ O ironio .! Odezwał się piękny ..
Powiedziałam sarkastycznie .. Też to czujecie ..?
~ No żebyś wiedziała ..
~ Nie dość że brzydki .. to do tego głupi jak podeszwa od buta .. chociaż nie .. nawet podeszwa jest mądrzejsza niż Ty .. - pokazałam palcem na niego .. zdziwił się że porównałam go do czegoś do co ma 24/7 kontakt z podłogą.. Nie moja wina że wszedł na temat którego w mojej obecności nie powinien poruszać .. - to było raz .. dwa z tego co wiem .. Justin nie gustuje w swojej płci .. a przeciwnej z czego wynika iż jest w stu procentach hetero .. po trzecie .. Zazdrościsz mu że ma tyle kasy że jest najbardziej rozpoznawalnym chłopakiem że jest największą gwiazdą popu wszech czasów że leci na niego tyle dziewczyn ile na Ciebie w całym życiu nie spojrzy a dodatkowo że jest normalnym chłopakiem który po prostu dążył do marzeń .. i udało mu się je spełnić .. Dzięki marzeniom jest sławny .. Ale to i tak jest normalny chłopak jak każdy nastolatek .. A po któreś tam .. Jeśli myślisz że Twoje krytyczne zdanie mnie dotyka lub Twoja opinia.. jesteś w błędzie .. Chcesz obrażaj sobie mnie .. gadaj co chcesz .. Mnie to i tak nie rusza.. Wrażeniem tym na mnie nie wywrzesz .. bo gdybyś był mądry i trochę o nim poczytał .. dowiedziałbyś się przez co przechodził od czego zaczynał .. i co musi znosić by być tam gdzie jest ..
Skończyłam swoją przemowę ..
~ Mel .. skąd bierzesz tak dojrzale słowa .?
Zapytała mnie nie dowierzając nauczycielka .
Pokazałam na swoje serduszko po lewej stronie klatki piersiowej ..
~ Stąd .. mówiłam to co mi w nim siedziało .. 
~ Jesteś niesamowita .. Mogę Cię przytulić .?
~ Oczywiście że tak Molly .. nie musisz mnie o to pytać ..
Odpowiedziałam jednej dziewczynie z klasy .. która miała łezki w oczach ..
~ Cieszę się że jesteś jedną z nas ..
~ Ja się cieszę że mam was ..
~ Masz do powiedzenia coś jeszcze Clark .?
Zapytała go nauczycielka ..
~ Nie będę się kłócił bo ja jestem jeden oczywiście chłopacy papy nie otworzą ..
~ Bo są mądrzejsi niż Ty i swoją opinię zostawiają dla siebie .. Przede wszystkim go szanują .. I mimo że nie przepadają to szanują bo każdy na to zasługuję .. Mimo że Ciebie nie lubię .. to szanuję ..
Powiedziałam ..
~ Możemy zmienić temat .?
Zapytał ..
~ Resztę dowiecie się z informacji które będą podawane .. przez radiowęzeł ..
i w tym momencie zadzwonił dzwonek ..
Wszyscy szli w kierunku wyjścia ..
Wreszcie do domu ..
~ Mel możesz poczekać sekundę ..
Zapytała moja wychowawczyni .. 
~ Poczekaj .. 
Powiedziałam do Perrie ..
~ Jasne ..
~ Tak ..
~ Mam dla Ciebie pewną propozycję ..
Zaczęła tajemniczo ..

---------------------------------

I właśnie w tamtym momencie ..
Jej życie zaczęło się powoli zmieniać ..
Mimo że nie była tego świadoma ..
To się działo ..
Nikt by nie pomyślał ..
Tym bardziej ona sama ..
Że ją to spotka ..
Że właśnie przez najmniejsze gesty ..
Najmniejsze rzeczy ..
Zaczną spełniać się jej marzenia ..
Które trzymała cały czas w sobie ..
Bo nie da się wszystkiego mieć na raz ..
Natychmiast ..
A przecież ..
Ważne jest dążenie do marzeń .. 
Bo marzenia to część nas ..
Ona mocno w nie wierzyła ..
Wiara .. umacniała ją z dnia na dzień ..
Powodując uśmiech ..
Na jej twarzy ..
U niej ..
Zaczęło się ..
Od opierania życia na marzeniach ..
Był to jej malutki krok do spełnienia ich ..
Dążyła do marzeń ..
Przez co ..
Dążyła do wnętrza siebie ..

---------------------------------



Justin P.O.V



Zadowolony z mojej pracy ..
Przeczytałem ją .. 
Sprawdzając czy nie potrzeba żadnych poprawek ..
Podałem Scoot'owi tekst ..
~ Powiem Ci chłopie ..
Odezwał się po chwili namysłu ..
~ Zajebista robota .!
~ Cieszę się ..
~ Zgraj jakąś nutę pod ten tekst .. i nagramy to będzie przebój .!
Po kilku godzinach mieliśmy już muzykę .. teraz wystarczyło .. śpiewać ..
~ To jak .. nagrywamy .?
~ No jasne .!
Tak wszystko zaczęło się toczyć dalej ..
Moje myśli wylewane na papier .. 
Wszedłem do pokoju nagrań ..
Wszystko potoczyło się już z górki ..
Mnie porwał rytm muzyki ..
Słowa które napisałem ..
To wszystko grało ze sobą tworząc idealną jedność ..
Nagraliśmy to po trzech poprawkach ..
Szybko ..
Dlatego że słowa i muzyka same ze mnie wypływały ..
Kocham to ..
Kocham śpiewać ..
Kocham to co robię ..
Usiadłem na sofie ..
Wyjąłem swój telefon ..
Sprawdziłem godzinę ..
21;15 ..
Serio tyle przesiedziałem na próbach i w studiu .?
Ale w sumie nie dziwię się ..
Pisanie tekstu trochę zajmuje ..
I tak szybko mi poszło ..
Bo go kończyłem ..
Jakbym zaczynał zajęłoby mi to więcej pracy ..
Ciekawe co słychać u mojej mamy i dzieciaków ..
Tęsknię za nimi ..
Postanowiłem zadzwonić jak będę w hotelu bo szczerze ..
Teraz nie mam sił ..
Za trzy tygodnie będę już cały czas z nimi bo wracam z trasy ..
A w między czasie przylecą do mnie ..
Jutro wylatujemy do NY ..
Będę tam tydzień zagram 4 koncerty ..
I drugi tydzień czeka mnie wizyta w Oslo .. Miami .. Las Vegas ..
w Oslo zagram dwa koncerty .. trzy w Miami i jeden w Las Vegas ..
A trzeci tydzień będę w moim rodzinnym mieście w Canadzie ..
Odwiedzę przy okazji dziadków .. 
Dam tam pięć koncertów ..
Zostałem zaproszony do liceum na pożegnanie wychodzących z tam tąd licealistów .. 
To jedna niespodzianka ..
Ale druga będzie taka iż dam jeden koncert więcej .. w LA taki który nie był w planach oficjalnych tylko moich .. 
Właśnie ..
~ Scoot jest misja do ogarnięcia ..
~ Jaka .?
~ Damy jeden koncert więcej ..
~ Jak to .? Coś Ty sobie znów ubzdurał .?
~ Chcę dać jeden koncert więcej .. Po ostatnim tygodniu spędzonym w Canadzie wracamy do LA .. i właśnie tu chcę dać dodatkowo koncert który nie był w oficjalnych planach ..
~ Na prawdę tego chcesz .?
~ Chcę .. bo dla mnie .. to przyjemność bo robię to co kocham i sprawia mi to radość gdy widzę moje Beliebers uśmiechnięte i szczęśliwe ..
~ No dobra .. To kiedy chcesz go zagrać .. ? Po tym mini koncerciku w liceum .?
Zapytał ..
Teraz pójdzie z górki ..
~ Nie .. zagramy go w drugi dzień wolnego .. czyli dzień przed koncertem dla licealistów .. 
~ Twój pomysł .. Jak tam chcesz ..
~ Dzięki stary ..
~ Spooko ..Tylko pamiętaj że musisz im to ogłosić ..
~ Powiedziałem im że mam dla nich niespodziankę ..
~ To dwa tygodnie przed LA .. ogłoś że dasz od siebie koncert który zagrasz w LA ..
~ Tak zrobię .. A teraz spływam bo zmęczony jestem ..
~ Jasne .. Pamiętaj jutro o 8;00 na sali ..
~ Pamiętam ..
~ Swoją drogą młody .. Jesteś wielki .. Cały czas o nich myślisz ..
~ Bo one są częścią mnie .. Bez nich bym nie istniał ..
~ Leć się wyspać bo rano widzę Cię idealnie punkt ósma ..
~ Jasne .. dzięki jeszcze raz i do jutra ..
~ Na razie ..
Wyszedłem ze studia wsiadłem do auta i ruszyłem w stronę hotelu ..
Chciałbym zobaczyć miny wszystkich moich Beliebers, moich fanów .. Gdy się o tym dowiedzą ..
Na samą myśl ..
Uśmiech wkradał mi się na twarz ..

--------------------------------

Wszystkich ciekawiło ..
Czy jest tego świadom ..
Że na wielu buźkach ..
To właśnie dzięki niemu znajduje się uśmiech ..
On daje im wiarę ..
Na lepsze jutro ..
Z każdym dniem ..
Swoim słowami ..
Czynami ..
Gestami ..
Niektórymi myślami ..
Którymi dzieli się z całym światem ..
Ratuje życia ..
Co sekundę ..
Na całym świecie ..
Bo gdy on potrzebuje ich ..
Ma wsparcie w tych prawdziwych ..
Kiedy oni go potrzebują ..
On jest z nimi ..
Nie ciałem ..
A duchem ..
I nie ważne jak bardzo by się nie starał ..
Nie jest w stanie przytulić każdej z osobna ..
Powiedzieć jak piękna jest ..
Bo właśnie to co sprawia ..
Że jest taką piękną ..
To to ..
Że nie wie ..
Jak piękną jest dla niego ..
On jest częścią ich życia ..
Ratuje je ..
Każdego dnia ..
One są częścią jego ..
Czy wśród tej części na całym świecie ..
Znajdzie tą jedyną .?
Nie taką która będzie kochała jego pieniądze .. sławę ..
Tylko taką idealną dla niego .?
Tą odpowiednią .?
Tą która skradnie mu serce .?
Tą która w nim zamieszka .?
Tą która otworzy mu drzwi do swojego serduszka ..
Tą która pozwoli mu w nim zostać ..
Tą której będzie zależało na nim ..
Tą która nigdy nie pozwoli na to .. by odszedł ..
Tą która nie pozwoli mu odejść .?
Tą .. która będzie kochała go szczerze .?
Za uśmiech , za oczy .?
Za to że po prostu jest .?
Tą która pokocha go i zaakceptuje go ze wszystkimi jego wadami i zaletami .?
Tą która pokocha go na zawsze .?

--------------------------------

Od autorki  : Jest trzeci .! Mam nadzieję że się podoba .! Podoba mi się ten rozdział ! ( chyba pierwszy mojego autorstwa ) dlatego że zawarłam w nim to co chciałam .. Jest w nim to co chcę wam przekazać .. Blog jest oparty na można powiedzieć historii .. Nie tylko mojej .. Każdej Beliebers .. która wierzy i marzy ..

Przeczytałeś/łaś .. skomentuj .!

Jeśli podoba Ci się blog .. Dodaj do obserwowanych .!
Nie sprawdzałam błędów .!

~ Weronika Bieber ..

6 komentarzy:

  1. rozdział jak zawsze perfekcyjny ;)
    uwielbiam to opowiadanie tak samo jak inne twojego autorstwa
    to jest piękne po prostu inaczej nie mogę tego określić
    łezka mi się w oku zakręciła gdy to czytałam
    dziękuję<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu dziewczyno piszesz poprostu genialnie brak słów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. JEZU, znowu podobają mi się te dopiski do bohaterów <3
    Są genialne, szczególnie te, co są do Justina..Bo są po prostu prawdziwe.
    I to, co mówiła Melinda.. *.* Piękne słowa z ust pięknej dziewczyny, aaaw haha :D
    Jestem ciekawa, kiedy się spotkają <3 Nie mogę się doczekać, kochana <3
    ~ Drew.
    angelsdonotdieyet.blogspot.com
    thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamuniu ^.°
    To jeest
    ..
    cokolwiek.. co by tu napisac to nie wyrazi jak to naprawde jest..
    i nawet słowo idealne jest zamałe aby mogło określić to opowiadanie..

    abskcejgisbeoddoefd

    Kocham TO <3<3<3

    I oczywiście Cb

    Twoja kochana wariatka
    Anana

    xD

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie... kiedy ty dodałaś 2 rozdział, że ja nie widziałam?!
    Skandal! jak ja mogłam nie zauważyć?! :o :(
    ale rozdział jest cudowny! w mordę jeża! xD kuźwa no nie mogę!
    wszystko co tam było... co mówiła Mel... czy ty mi czytasz w myślach?! :o :D
    nie no jesteś boska! <3 Kocham Cię! <33
    Wiesz co sobie pomyślałam ja czytałam te fragmenty "On daje im wiarę ..
    Na lepsze jutro ..
    Z każdym dniem ..
    Swoim słowami ..
    Czynami ..
    Gestami .." ?
    pomyślałam sobie, że mogłabyś pisać teksty piosenek :) serio? to jest mega! powinnaś pisać :p zastanów się nad moją propozycją, bo byłoby warto :3
    kto wie? może kiedyś, moja Weronika będzie piosenkarką? ^^ :p
    o mamono to już na zapas... wiedz, że miałabyś fankę ! *o*
    huehuehue xD jestem mega pokręcona wiem! :D
    A Justin z tą niespodzianką... jest kochany <3 i ten koncert w liceum *o*
    czemu u nas tak nie może być?! ;o why?! :( xd
    db, kończę, kończę xD idziem ju :p
    a tak wgl... piękny ten rozdział! <3333
    i też bym chciała mieć tyle Belieberek w klasie :( ale razem ze mną są trzy :/ i to chyba w całym gimnazjum ;o wyobrażasz sobie to? :( <3
    Czekam na następny i ... kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIESZ ŻE JESTEŚ MOJĄ PORĄBANĄ ZAJEBISTĄ NIUNIĄ .?
      KOCHAM CIĘ .!!
      dziękuję jesteś kolejną osobą która mnie wspiera .!
      Nawet nie wiesz ile dla mnie to znaczy .!!!
      Nie wiem co powiedzieć ..
      Ja .. piosenki .. piosenkarka ..?
      Nie wierzę w Ciebie .!!
      Po pierwsze nie wiem co zrobić książką .. a ty mi o piosenkach ..
      Cieszę się .. ale nie uważasz że trochę przesadzasz .?
      Po pierwsze nie umiem pisać piosenek ..
      Po drugie nie umiem śpiewać ..
      Po trzecie nikt by nie chciał śpiewać mojego autorstwa piosenek ..
      A po czwarte .. umm .. po czwarte coś wymyślę .!
      Kocham Cię .!!
      Dziękuję Ci .!!
      U mnie w klasie ze mną są dwie Belieberki a w sql ogl .. może z 4?
      kocham cię .!!
      Nie nie czytam w myślach .. chociaż strasznie bym chciała .. xD ^^
      Nie czytam w myślach .. a piszę co to tak jak siebie ... tak jakbym to ja to mówiła .. po prostu ten blog nie będzie w 100% fikcją ..
      A będzie oparty na historii zwykłej dziewczyny z marzeniami .. Takiej jak ja jak każdy ..
      Db nie rozpisuję się ..
      Przez Ciebie albo i dzięki Tobie ..
      Łezki zakręciły mi się w oczku ..
      Jesteś niesamowita .!!

      Może dziś pojawi się czwarty ..

      Nie zauważyłaś drugiego .. być może dlatego że nie masz go w obserwowanych .. ;p

      ~ Weronika Bieber ..

      Usuń